Prowadzenie kampanii efektywnościowych
EFEKTYWNIE POPROWADZIMY TWOJE KAMPANIE REKLAMOWE
Zgodnie z naszym moto:
Plan. Realizacja. Efekty.
Już na drugi dzień od rozpoczęcia działań, otrzymujesz od nas pierwsze raporty z informacjami o efektach prowadzonych przez nas działań reklamowych. Jesteś na bieżąco i masz pełną wiedzę o tym w jaki sposób Cię promujemy i w jakich kanałach. Przejrzyście i jasno. W trakcie kampanii często należy ją zmodyfikować. Zmienia się środowisko konkurencyjne, zmieniają się założenia, zmienia się też sama reklama. Uwzględniamy to w działaniach i wprowadzamy stosowne zmiany w reklamach. Pierwotne założenia czasami okazują się skuteczne w większym lub mniejszym stopniu, niż pierwotnie było zakładane. Wtedy też podejmujemy stosowne działania, by dostosować całe środowisko reklamowe do nowej sytuacji. W taki sposób, by działania przynosiły Tobie jak najwięcej korzyści.
Opracowanie strategii marketingu holistycznego
OPRACUJEMY OD PODSTAW TWOJĄ STRATEGIĘ REKLAMY ONLINE
Opracujemy unikalną strategię dopasowaną do Twojego biznesu. Strategia będzie obejmowała działania z obszaru digital marketingu. Jej celem będzie wskazanie, które pola są najważniejsze w Twojej działalności, a jakie będą działaniami pomocniczymi. W ramach naszej strategii uwzględnimy m.in.: rozpoznawalność Twojego biznesu, potencjalna wielkość rynku, na którym działasz, znajomość i skomplikowanie Twojego produktu, otoczenie konkurencyjne i wiele innych elementów. Jest to nasz wyróżnik, który możemy Ci zaproponować dzięki naszemu potwierdzonemu sukcesami doświadczeniu we wprowadzaniu produktów na rynki. Unikalna holistyczna strategia reklamowa pozwoli Ci na zwiększenie efektywności działań reklamowych. Dodatkowo, dzięki podejściu nastawionemu na efekt, będziesz miał kontrolę nad wydawanymi pieniędzmi
Optymalizacja działań reklamowych
POPRAWIMY KAMPANIE, KTÓRE JUŻ PROWADZISZ
Prowadzisz już kampanie reklamowe w internecie, ale efekty nie są dla Ciebie satysfakcjonujące? Sprawdzimy co jeszcze da się zrobić w ramach już prowadzonych przez Ciebie działań. Podpowiemy z czego warto zrezygnować, co rozbudować, co zostawić, a także co dodać. Zastosujemy w tym również podejście holistyczne. Dzięki temu będziemy mogli ocenić, czy stosowane działania są faktycznie opłacalne z punktu widzenia ich efektywności. Sprawdzimy czy może warto zmienić sposób komunikacji. Określimy zakres koniecznych zmian. Po ich akceptacji, przystąpimy do jego wdrażania. Nasze zmiany będą monitorowane. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można sprawdzić co jeszcze można usprawnić.
Pracuję z Arturem Adamczykiem z Active Ads odkąd pierwszy raz sięgnęłam po Instagram w mojej codziennej pracy. Nie wyobrażam sobie jak mogłabym bez niego pozyskiwać klientów z mediów społecznościowych. Active Ads zdjęło mi z głowy większość problemów z komunikacją. Właściwie wszystkie poza jednym – moja oferta musi być dobra, jak najlepsza, by klienci, których przybywa dzięki Active Ads chcieli do mnie wracać. Międzynarodowa korporacja Young Living, z którą pracuję stawia nam wszystkim najwyższe wymagania. Dlatego tak ważne jest, aby moi partnerzy swobodnie poruszali się w swojej dziedzinie i mogli sprostać oczekiwaniom tak wymagających klientów jak Young Living. W pracy trenera, która wymaga ode mnie pełnego zaangażowania, Artur daje mi pewność, że moja komunikacja społeczna nie tylko przebiega według założonych planów, ale przynosi konkretne, wymierne efekty.
Narzędzia promocji
KANAŁY I METODY, KTÓRYCH UŻYWAMY BY DOTRZEĆ DO TWOICH KLIENTÓW
Dobre treści zapewnią Ci ruch na stronie. Ruch na stronie zbuduje świadomość Twojej strony internetowej i pozwoli przekuć odwiedzających w Klientów. Przyczyni się również do wzrostu pozycji strony w wyszukiwarce Google.
GOOGLE ADS
Kampanie Google Ads (dawnej Google AdWords), to w tym momencie najpopularniejsza forma promocji. Idealnie nadaje się do promowania biznesów eCommerce i do domykania działań zapoczątkowanych w innych kanałach.
Ze względu na ogromną popularność na świecie, reklamy w portalu spoełcznościowym Facebook, stanowią dziś nieodzowny element wszystkich wiodących działań reklamowych. Elastyczność Facebooka pozwala na określanie w zasadzie dowolnych celów reklamowych. Od budowy świadomości marki, przez pobrania aplikacji po sprzedaż.
SEO
Wciąż żywy i bardzo ważny sposób promocji. To SEO zapewni Tobie najwierniejszych i najcenniejszych klientów. Wymaga jednak czasu, doskonałego przygotowania i sporych nakładów finansowych.
SOCIAL
Social media są niezwykle ważne w dzisiejszych czasach. Mowa tu o Instagramie, Facebook, LinkedIn, Twitter i innych. Każdy z kanałów ma inną specyfikę i nadaje się do innych celów. Tym nie mniej obecność w najważniejszych portalach społecznościowych dla Twoich celów jest niemal obowiązkowa.
ePR
Nikt poza Tobą nie mówi o Twoim projecie w internecie? To trzeba zmienić. Najcenniejszy klient, to taki, który sprawdzi wiarygodność Twojej firmy. Jeśli go przekonasz do siebie, opowie o Tobie innym i stanie się stałym odbiorcą usług i towarów.
WORD OF MOUTH
Warto, by można było poczytać o Tobie na forach i grupach tematycznych. To zwiększa wiarygodność Twojej firmy i buduje jej historię. Należy robić to z głową i wyczuciem, gdyż łatwo przesadzić i stracić wiarygodność.
INFLUENCER MARKETING
Jeszcze nigdy w historii świata nie było tak dużej ilości specjalistów i fachowców jak dziś. Każdy może założyć bloga, fanpage albo konto na Instagramie i mówić o tym na czym się zna. Wykorzystaj to współpracując ze specjalistami z Twojej branży. Niech piszą o Tobie jak najlepiej.
E-MAIL MARKETING
Wiadomości mailowe są wciąż niezwykle ważną formą komunikacji i sprzedaży. Dziś wymagają większego wyczucia, by były klikane przez Klientów i realizowały postawione cele. Jest to jeden z podstawowych kanałów do komunikacji z Klientami.
Gotowy porozmawiać?
CZY MASZ WIELKĄ IDEĘ, KTÓRĄ MOŻEMY POMÓC UREALNIĆ?