OD ZERO DO MILIONA W 2 TYGODNIE, czyli

dlaczego rozliczanie za efekt jest lepsze? Dziś chciałem podzielić się pewnym „case study” z ostatnich kilku miesięcy. Bez kontekstu, bo obowiązują mnie tajemnice handlowe. Za co wybaczcie.

Dlaczego reklamy w internecie nie działają?

Zaraz odpowiem Ci na to pytanie, ale najpierw małe wprowadzenie. Zanim doszedłeś do tego pytania, pewnie zadawałeś sobie inne: Które kanały reklamy wykorzystać w swoim biznesie? Jest to kluczowe pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, jeśli chcesz, by Twój biznes w Internecie zarabiał na Ciebie.

SEO Copywriter – kim jest i jak z nim współpracować?

Właściwie trzeba zacząć od definicji negatywnej. Bo SEO Copywriter zdecydowanie nie jest specjalistą od pisania tekstów zapleczowych czyli niskiej jakości, których głównym zadaniem jest zadowolenie robotów Google. A często tak się kojarzy.

Copywriter ma moc – czyli jakie teksty wpływają na widoczność strony?

Kompleksowe działania z zakresu SEO pozwalają na osiąganie coraz lepszych rezultatów w zakresie pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania czyli tzw. SERPach. I copywriter może mieć w tym swój spory udział. 

SEO copywriting czyli co zrobić, żeby lepiej pozycjonować strony internetowe?

Dlaczego jednak dobry copywriting ma tak duże znaczenie i co tak naprawdę znaczy dobry tekst?

Co to jest marketing efektywnościowy?

Marketing efektywnościowy, to forma promocji nastawiona na wynik …

Które wtyczki i motywy WordPress mogą przyśpieszyć Twoją stronę www?

Czy nadal otrzymujesz raporty stronicowania, które pokazują, że Twoja witryna może być szybsza?